Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-12, 07:43   #12800
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg lette rundt over alt, men fant det ikke. Vet du hvor på nettsida jeg må navigere meg for å se dem?

Jeg søker i utgangspunktet på Nordiske studier, mitt førstevalg er Nordisk språk og litteratur og norsk som andrespråk.
Og det er veldig spennende! Jeg har ikke det beste snittet fra vgs, på grunn av mye skulking og mangel på innleveringer ... Jeg hanka inn artium med nød og neppe. Litt kjipt å tenke på nå, for jeg kunne ha gjort det så mye bedre hadde jeg ikke vært en sånn opponerende drittunge. Derfor betyr jo disse alderspoengene så mye ... Så det er litt i overkant spennende! Men jeg er "heldig" da studieretninga jeg vil gå for er nytt fra i fjor, så det er ikke regnet ut noe poenggrense, og jeg håper det er såpass "spesielt" at ikke så alt for mange søker på det. Har ellers gardert meg med 2.- og 3.-valg. Eeeeep!

Masse lykke til Photo.
Høres nesten ut som min egen historie dette her. Jeg klarte ikke å få artium men klarte allikevel etter at jeg ble voksen og bli siv.ing og holder nå på med en doktorgrad (disputerer i april).

Husker jeg også lurte fælt på dette med alderspoeng og snitt. Etter å en oppklarende samtale fant jeg jo ut at jeg lå veldig godt ann og kom inn på førstevalget mitt. En annen sak er nå den at jeg byttet studie underveis.

Heier på deg jeg Photo, lykke til

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose