Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-12, 12:49   #233
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Det er jo enormt store forkjeller på hvordan folk reagere på KH, og så reagerer jo folk på ulike ting også. Jeg reagerer ikke med vond mage eller noe sånt, men jeg blir veldig trøtt pga blodsukkersvingningene. Og jeg er en av de som kan koste på med opptil 40-50 karber en dag eller to og fortsatt være i ketose dersom jeg har vært i ketose i lengre tid.

Suverene severina: Hva med å ta et helgekurs i Yoga? Da lærer du deg grunnprinsippene og kan lage deg ditt eget lille program som du kan gjøre hjemme. Jeg gjorde det i fjor sommer og angrer ikke. Det er ikke så lett å starte helt på scratch på egenhånd, for det med pusten er jo veldig viktig. Jeg tok et weekendkurs (2x2 timer for 400,-) på yggdrasil yogaskole, og var veldig fornøyd med det. Laget meg et lite program som jeg gjorde hjemme et par ganger i uka, og tok ellers solhilsen de fleste morgenene. Desverre har jeg ikke holdt det vedlike, så jeg burde vel begynne å få inn en yogaøkt i ny og ne igjen

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat