Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-12, 15:52   #1
cammy91
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 4
cammy91 er på en erverdig vei

Hjelp! Er jeg på ville veier?

Hei ! Jeg begynte på lavkarbo for 5 uker siden, og da var startvekten 76,8 kg, idag veier jeg 73,5 kg, dvs vekttap på 3,3 kg. Jeg trener annenhver dag, med blanding av styrke og kondisjon, er i ganske god form. Jeg følger ikke noen spesiell retning, bare maks 20 kh per dag. En typisk dag for meg vil se slik ut:

Frokost: 1 stk knekkebrød fiberrik med 2 babybel-oster og litt kreolsk kyllingsalat på toppen.

Lunsj: to kokte egg med avokado og majones

Mellommåltid: Atkinsbar eller enda et knekkebrød med egg.

Middag: Reint kjøtt med brokkoli, blomkål og sopp stekt i meierismør med strøost over.

Kvelds: Lager brødskive av egg, og har på ost og skinke.

Jeg synes jeg går så fryktelig sakte ned i vekt, så hva gjør jeg feil? Bør jeg velge en filosofi eller går det greit slik? Har kjøpt ketostix, og har utslag. Drikker kun 1,5 liter vann på dagene jeg ikke trener, kan det ligge der?

Hvordan er det med fettinntaket mitt på denne "typiske" dagen? I tillegg drikker jeg et par glass cola zero hver dag. Er jeg helt på ville veier? Jeg vurderer å gå over til noe annet kosthold, men vil det egentlig ikke, for jeg liker dette så godt.

Visst dette er svart på før, ikke bli sure, jeg er helt ny her!
Håper noen kan hjelpe meg! vil så gjerne nå 65 kg før sommeren. Er det mulig?

cammy91 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre enn 20 kh per dag Svar med sitat