God ettermiddag damer! Jeg kan oppsummere erfaringene fra gårdagen på en måte: jeg har vært skrubbsulten i hele dag Det slo meg at sånn var det i forrige uke også, da jeg var litt for raus med kh'ene. Så i dag har jeg spist lite og ofte, orker bare ikke sitte med den magen som skriker etter noe å jobbe med. Ellers merker jeg lite i grunnen. Så noen ord om det å være i ketose tross større inntak av kh. Jeg har jo holdt på en stund, også før jeg registrerte meg her inne. Jeg har således erfaring med de fleste varianter, også 2-3 (maks 5) g kh/dag. Det er for meg ekstremvarianten. Selv om jeg lå på så lavt nivå ga ikke stixen utslag og vekta gikk heller ikke ned. Så derfor var svaret i går tja, si det om jeg er i ketose på 37 g. I dag har jeg spist 14 g, da var det omelett med grønnsaker til frokost og lunsj, ett brød (av eggehviter og frø) samt kylling og grønnsaker til middag. Tok oppi 46 små gram gulrot - og jammen dro ikke de avgårde med 3 g kh med en gang. Jeg supplerte med hodekål og vips - 4 g kh ekstra. Men godt var det da Jeg skal sjekke om det går helgekurs el i nærheten jeg Cyan! Godt tips. Sikkert lurt å lære det fra bunnen av med en gang