Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-12, 00:50   #37
doLL
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 66
doLL er på en erverdig vei
Smile

Sv: "Kur" for diabetes

Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.

Hei doLL

Først og fremst gratulerer med omleggingen, synd ikke alle med diabetes vet sammenhengen mellom sykdommen og kostholdet.

Vet ikke hvor i landet du bor, men bor du på østlandet kunne kanskje en tur til f.eks. Sofie Hexeberg vært lurt. Hun er lege og har hjulpet mange med diabetes.

Når det gjelder sult er det helt vanlig i starten. Spis det du trenger for å ikke sulte i starten også går mengden seg som regel til etterhvert som kroppen omstiller seg, noe som tar litt tid.

Masse lykke til videre

Tusen takk
Jo altså.Forstår jo at den stakkars kroppen min som er blitt behandlet veldig dårlig trenger tid på å omstille seg til det nye kostholdet,men,ja,litt frustrerende.Kan som sagt være veldig bra et øyeblikk også helt på jordet litt senere uten forklaring.Bor desverre midt i tjukkeste trønderlagen,så d blir nok vanskelig,men skal til diabetes sykepleier neste uke,så vi får se litt mer da.Som sagt merker jeg jo at jeg har det bedre i kroppen når blodsukkeret er jevnere,hvilket det er+at det ikke blir like høyt som før.Og som regel når jeg har spist så ER jeg mett.Først nå at den sinnsyke sulten er kommet.Så vi får se!

Tusen takk for fin tilbakemelding

__________________
ágætis byrjun,this is a pretty good beginning
doLL er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetes 1 på egenkomponert lavkarbo Svar med sitat