Tråd: Puls-soner?
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-12, 21:44   #6
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Puls-soner?

Jeg har begynt å bruke pulsklokke nå, etter få ha trent et par måneder på studio. I begynnelsen var jeg som du sier svimmel og hadde problemer med å puste når jeg kom litt opp i puls, men det har kommet seg litt etter litt. Nå ser jeg faktisk frem til periodene stående med høy belastning på spinningen, det er godt å kjenne at man jobber og pulsen stiger. Har notert meg puls på 178 på max på klokka så langt, og det er godt over 100% i forhold til alder. Tipper min egentlige makspuls ligger noe over 180 et sted. Artig å følge med litt, selv om man selvsagt ikke skal legge for stor vekt på hva klokka viser...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat