Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-12, 15:47   #1
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Banan igjen, hvordan få nok karbo?

Hellu!

Jeg gikk fra å spise 20~ karbo til 60 karbo her nå da jeg er under 25 i bmi og har en fin fettprosent. Jeg trener ca hver dag og forbrenner sjelden mindre enn 600-800 kcal bare uti ifra trening om dagen.
Rett og slett så sliter jeg med å få i meg nok karbo og ikke overstige det kaloriinntaket jeg vil ha.

Som f.eks i dag lander jeg på 25karbo mindre enn det jeg trenger og litt for lite kcal, så jeg tenkte "pokker, en banan får meg til å treffe ca akkurat!!".

Da er spørsmålet, er en banen virkelig så ille for meg så lenge jeg ikke overstiger mitt satte karboinntak?

Jeg spiser så sykt mye grønnsaker allerede at jeg klarer ikke presse i meg mer, spiser nøtter hele tiden for å bare pøse på med karbo der.
Vet jo at jeg ikke behøver å tenke så mye på kalorier, men beach body 2012 er så hardt i gang at det er vanskelig å snu

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat