Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-12, 12:25   #2476
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Lovinda123, her.

Masse god bedring!! Pass på å drikke masse hvis du velger å fortsette på ED. Idag har jeg vært så vanvittig sugen på noe godt,kom hjem fra svømming og gikk rett i gang med halvmanisk leting i alle skap og skuffer.fant til slutt en ben&jerrys boks med no super chocolate fudge greier(mmmm) og var på nippet til å hive i meg hele.var kommet så langt som til sofaen m skjea i hånda og alt men fikk heldigvis vettet tilbake i siste sekund yeayh! Tok meg en ekstra pakke kjeks isteden.. Ikke helt det samme,men men. Kjenner jeg er litt lei av produktene nå så ser VELDIG frem til å komme til fase 2 etterhvert. Har ikke våget meg på vekta ennå,men merker at alt er blitt litt "slappere"(deilig..). Ennå noen dager til første kontroll så får legge inn litt ekstra trening..sukk

Godt kjempa! Vet faktisk ikke om jeg hadde greid det om jeg hadde kommet så langt at jeg satt med isen i hånda. Jeg bør helst ikke ha sånt i hus. Går greit med barnas godteri, det rører jeg ikke, men stoler ikke helt på meg selv når det kommer til ting jeg elsker å spise. Nå har det jo godt bra så langt da, så kanskje jeg er blitt flinkere enn jeg tror? Har tross alt gått 5 mnd

Om jeg er veldig fysen en dag, pleier jeg å ta et ekstra ED-måltid. Da blir det enter kjeks eller bar, ettersom det er det jeg liker best. I går stekte jeg blomkålpopcorn da lysten på noe godt meldte seg, men det hjalp ikke så veldig... Ble vel ikke søtt nok

Stå på og lykke til videre!

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat