Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-12, 15:26   #257
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av suverene severina, her.

Veiedag - og ingen endring på en uke, til tross for fullt fokus på både kalorier og karbo og en del trening..... Blir lett demotivert, men det er vel bare å trekke pusten og fortsette som før. Jeg vet jo at det går trægt......

Som trøst (?) skal jeg bort i kveld, hvor det serveres både vin og kanapeer. Skal forsyne meg av begge deler, uten å drukne mine sorger verken i det ene eller det andre. Men jeg lurer faktisk på om det har blitt litt lite mat den siste uka, og at det bidrar til tregheten. Jaja - bra det ikke har gått opp, i det minste.

Ingen endring?? Manglende oppgang er også et gode! Så trekk pusten, og fortsett videre. Du er ikke alene Severina! Der har vi vært gjennom de fleste av oss, jeg selv altfor mange ganger. Kjempeinnsats som ikke gir resultat på vekta. Det er da en skal ta fram målebandet (som jeg ikke bruker selv da....), eller kjenne etter på klærne om de er litt romsligere her eller der. Eller kjennes kroppen bedre ut? Mer energi? Er det lettere å gå i trappene? Osv. Tenker du blir fin på vin i kveld, og det er bra du ikke drukner sorgene dine. Tross alt tåler vi mindre på dette kostholdetKanskje har for lite mat hatt innvirkning? Kanskje kommer endringen til syne på vekta først om ei uke? Hvem vet? Ikke gi opp akkurat nå; tenk langsiktig, se framover. En eller annen dag ser du resultatet!!!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat