Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-12, 07:41   #155
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av maynard, her.

Og å klage på EN forfatters oppskriftslikhet fordi man ikke liker bloggen og/eller klesstilen til dama blir etter min mening for dumt!
Samtidig som jeg mener det at hun ikke har kopiert og rappet andre sine oppskrifter bare fordi det ligner litt.

La oss si at jeg synes at du har kul stil og jeg kopierer din hårfrisyre og kjøper like klær. Blir det ikke da rart hvis jeg påstår at jeg har funnet på stilen selv fordi jeg brukte et annet smykke? Det er ikke ulovlig å kopiere deg, men man får da innrømme det. Det er snakk om oppskrifter som er så åpenlyst basert på en annen oppskrift og hun påstår at hun har eksperimentert på kjøkkenet og nærmeste funnet opp hjulet når hun bare har forandret bittelitt på oppskriften.

Jeg synes ikke bloggen hennes er noe ille, det er bare ikke min smak. Jeg kan godt lese rosablogging hvis det kommer fra noen jeg kjenner, men å lese rosablogging fra en person jeg ikke kjenner interesserer meg ikke. Men jeg har brukt flere av oppskriftene hennes fordi lillesøstera mi leser bloggen og vil prøve ut oppskriftene. Og de er som regel gode.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat