Sv: Litt trøbbel på veien ... (Bivirkninger?)
Synes menyene dine ser fine ut, så mitt eneste forslag er at du muligens trenger magnesium-tilskudd? For lite magnesium går ofte utover leggene, enten i form av kramper eller generell "tomhet".
Forresten så har jeg også alltid hatt aldeles smertefri og regelmessig menstruasjon, også med hormonspiral - men det har endret seg det siste halvåret nærmere normalvekt, gitt. Nå skjønner jeg plutselig hvordan det er å ha vondt deromkring hver måned. Det er merkelig å tenke på det som "bra", men sannsynligvis handler det jo om hormoner som får mer naturlig spillerom enn med tidligere kosthold (og i mitt tilfelle, betydelig overvekt) - så enn om det er ille, kan det være med på å avdekke grunnleggende ubalanser man kan følge opp, kanskje. Ellers så er det jo såvidt jeg har forstått mer normalt å oppleve menssmerter enn å ikke gjøre det. 
Vil også vurdere det TrillTrall sier. Det er faktisk ganske individuelt hva som er trivselsnivået for karbohydrat-inntak - noen har det rett og slett ikke optimalt under 50kh/dagen, selv om andre klarer seg strålende nærmere null. Verd å prøve seg frem litt!
|