Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-12, 14:15   #270
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Synes jeg ser deg Albatross; småen får "energigivende mat" slik at mor får trimmet seg Du har bestemt deg for å trene i kveld; derfor gjør du det! Jeg har hatt en grundig helgevask på 2,5 t og har nettopp spist mat. Snart er det helgehandel og en tur på treningssentret. Vi møtes gjør vi ikke?

He he he; det er lett å se at du har tro på trening Jojomesteren sånn som du står på. Jeg er nok ikke superfrelst på trening nei, men jeg er veldig glad i å gå turer. Dessverre er ikke gåturer nok, verken for å forebygge dårlige knær eller vond rygg. Derfor må styrketrening til; og jeg er superfornøyd om jeg greier å gjøre begge deler hver uke. Og hvis det er dette som skal til for å gå ned i vekt, så blir det prioritert også. Når jeg ser på oversikten så har jeg (inkl vaskinga i dag) vært i aktivitet 11 timer den siste uka. Ganske mye, men lange turer på fridagene har gitt et så godt resultat. HVerdagen består dessverre av for lite fridager, så det er en utfordring. Men - akkurat nå svever jeg på 1,4 ned og nesten bra rygg, og alt er veldig greit.

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat