Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Gratulerer til dere som har vektnedgang!! Herlig start på helga tenker jeg Jeg er også sånn som helst ville gå ned masse på en gang, og helst i går Men nå har jeg endret tankemåten sånn at jeg er innstilt på at det vil ta lang tid å gå ned til ønsket vekt. For hvis jeg gir opp nå så er jeg i samme situasjon igjen neste år og året etter der. Om jeg holder ut så har jeg kanskje nådd målet mitt innen ett år, og målet er 67 kg.
Jeg sier også til underbevisstheten min om og om igjen hva jeg vil veie , har tro på at det vil hjelpe på. Jeg går til healer for tida for å få hjelp med min sykdom, og sist jeg var der ba jeg henne om å "si" til underbevisstheten min at jeg ville veie 68 kg. Etter behandlingen spurte jeg om hun hadde gjort det, og hun sa:" Men jeg fikk opp 67 kg, ikke 68, så det var det jeg sa til underbevisstheten din" He,he, vi får se da om dette hjelper Nå er det helt stillstans hos meg, men har gått inn i cm ved måling, og det er jeg fornøyd med Nå er det den tida av måneden også, og vekta har ikke gått opp, som den vanligvis gjør. Det må jo være bra?
Ha en strålende fredag kveld alle sammen 
|