Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-12, 19:51   #18
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Skyld og skam - hvorfor blir vi tjukke?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg ble faktisk overrasket over Kari J. Hadde hun enda opptrådt ca sånn ellers, så hadde man kanskje kunnet svelge henne, i stedet for å automatisk gjemme ansiktet hendene så fort hun dukker opp i noen sammenheng.

Jeg ble også litt positivt overrasket over henne, selv om hun hadde utav seg en del usakligheter om mora til Kamilla (nyyyydelig jente forresten!) i begynnelsen. Men hun avsluttet i det minste med å si at man kan utmerket godt være litt rund og ved meget god helse og man kan være tynn og med dårlig helse.

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Men altså... hadde Marit Christensen virkelig ikke blitt behørig informert på forhånd om dette med behov for vitamin/mineraltilskudd i all overskuelig fremtid? De jeg kjenner som har vært gjennom den operasjonen, har vært klare på dette fra første stund - det er jo en av faktorene som veier tungt i vurderingen for hvorvidt man vil gjennomføre eller ikke. Kanskje ikke så dumt å innføre en "eksamen" før et slikt inngrep kan utføres...

Begynner det ikke å bli ganske mange år siden hun ble operert? Kanskje rutinene var annerledes den gangen? Kanskje har hun foretatt en slik operasjon hvor man fjerner store deler av tynntarmen og ikke en der man minsker magesekken? Det vil jeg tro gjør en stor forskjell i ettertid.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat