Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-12, 21:28   #22
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Skyld og skam - hvorfor blir vi tjukke?

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Men altså... hadde Marit Christensen virkelig ikke blitt behørig informert på forhånd om dette med behov for vitamin/mineraltilskudd i all overskuelig fremtid? De jeg kjenner som har vært gjennom den operasjonen, har vært klare på dette fra første stund - det er jo en av faktorene som veier tungt i vurderingen for hvorvidt man vil gjennomføre eller ikke. Kanskje ikke så dumt å innføre en "eksamen" før et slikt inngrep kan utføres...

Jeg synes synd på Marit Christensen, for det er jo alltid noe med henne. Jeg har lest at hun "var døden nær" før hun tok denne operasjonen, og at hun antakelig ikke hadde levd lenge uten den.. og da må hun faktisk takke den for at hun lever. Hvis de verste sorgene er å bytte ut sykehusdøgn og enkelte medisiner mot vitaminer og mineraler, og at magen blir mett før øyet, så skjønner ikke jeg mye.
Jeg tror dama sliter med andre ting, og det er trist. Jeg har jo alltid likt henne som "nyhetsdame" på tv.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat