Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
God kveld! Koselig å komme inn og se at så mange har vært innom. Setter pris på dere alle sammen! Det er så sant så sant Fedona; gir vi opp nå er vi på samme sted neste år, og neste år, og... Nei - det vil vi ikke! Når jeg ser kvinner i min alder og litt eldre, så slår det meg at så mange har lagt på seg. Ofte har disse vært slanke fram til nå, og så har tillegget kommet. Og da tenker jeg at det er nå sikkert ikke så greit nei, kanskje litt greit å ha "vennet seg til det"? Og så går vi ikke opp i vekt damer; om vi ikke går ned så er vi stabile - ikke sant?
Så spennende at du går til healer Fedona; håper det hjelper deg! Og ja, det er positivt at vekta ikke går opp og særlig ikke i "den uka".
Gode råd for å ikke spise for mye i helgene. For meg er det samme om det er i helg eller på ettermiddag. Ofte handler om det om følelser , jeg er sliten, slapper av, osv. osv. Så jeg prøver å gjøre likedan i helgene som i hverdagene, nemlig å være bevisst på hva jeg spiser og hvorfor. Diett.no har jeg sett de siste dagene er i så måte et viktig hjelpemiddel som gir meg en del tankevekkere. Og så unngår jeg å ha noe i skapene.... Unntaket er sjokolade laget av 86% sjokolade og cocosa. Som jeg har glemt å lage denne helga...
Baronesse flesk... en god beskrivelse av meg det
Middagen i dag ble denne; det var utrolig godt og vil blir gjentatt. Og ja...jeg var på trening; en hel time. Slitsomt, men jeg tar fri i morgen. Det ser ut som det kan bli oppholds og sol, så jeg håper det kan bli en gåtur. Så bra du kom deg avgårde på trening Albatross; spis maten med god samvittighet. Jeg bruker også lefsene fra lavkarbohuset når det passer sånn. De er også ypperlige som bunn til lefsepizza, og anbefales.
Nå er det snart sengetid; er sliten etter dagen. Ønsker alle en god fredagskveld.
Denne fant jeg etter posting, så jeg måtte inn og legge den inn også. Jeg likte den og den stemmer for meg!
Jeg er sterk for jeg kjenner mine svakheter...
Jeg er i live for jeg er en figther...
Jeg er klok fordi jeg har vært tåpelig...
Jeg ler fordi jeg har kjent tristhet...
Man må gå bratte bakker for å nå toppen...
...Jeg har enda et stykke igjen å gå,
men toppen skal jeg nå
Ukjent

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
Sist redigert av Tarato : 24-02-12 kl 21:59.
|