Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-12, 11:53   #2478
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tassa69, her.

Lenge siden jeg har skrevet her nå, men en liten oppdatering.....vekten har stått stille siden start desember ca 80 kilo, og jeg vil gjerne ned i 77....men jeg holder vekten, litt opp og litt ned....men har trent jevnlig , og ligger på fase tre fremdeles...ca:-).....men skulle bare prøve en *mål* bukse som har vært altfor trang, i størrelse 42, den satt som ett skudd, og må legge vekk fire dongeri som er blitt altfor store....så selv om vekten står stille, gjør ikke kroppen det.....dette ga en ny giv, det og at det var snøklokker utenfor blokken vår i går....og tre måneder til to ukers tur til Kypros for min sønn og meg!!! Nyt våren folkens...og hold ut!!:-))

Så bra, tassa Det er så godt å kjenne når buksene passer igjen, og enda bedre når de blir for store Har pakket vekk noen dongeribukser selv i det siste, og innser plutselig at jeg sannsynligvis må kjøpe helt ny garderobe når jeg er ferdig Hadde liksom tenkt at jeg skulle slanke meg INN I de gamle klærne, ikke UT AV. Sånne luksusproblem kan jeg like

Kypros høres utrolig deilig ut!! Holder på å spare opp penger til en sydenferie selv, for meg og datteren min. Satser på å få det til før sommeren

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat