Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-12, 13:42   #1080
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Tusen takk Dietta da spørs det om ikke jeg skal tenke blanding eller bambus eller ull Fint med vinterkjole, og det er vel kanskje det jeg får mest bruk for/glede av.

Jeg sliter med å bruke merinoull om ikke det står klart at det er økologisk produksjon. Klarer ikke å være etisk forbruker på alle måter, men leste om hvordan de behandler merinosauene en gang - og mistet lysten på å støtte det Brukte Falk fra Dale til Marius/Spaceinvadersgenseren. Likte å strikke med det

Og pinne 4 eller 4,5 er omtrent det jeg har tenkt meg. Ikke for grovt og varmt, men overkommelig arbeidsmengde

Luftige sommerjakker høres smart ut. Jeg er dessverre ikke så flink til å hekle, må alltid sjekke hvordan jeg hekler halvstav og helstav - er bare sikker på fastmasker. Men det fungerte fint på sjalet med halvstaver. Så nå husker jeg det nok en månedstid

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat