Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-12, 19:12   #6
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: På hekta til å gi opp...

Synes absolutt ikke du skal gi opp før du har prøvd skikkelig LCHF. å lenge du blander to kostholdstyper, er det ikke noe rart at ingen av de virker optimalt.
Jeg googlet kosthold for de med psoriasis, og at det jeg kan se, er det ikke så veldig stor forskjell fra lavkarbo.
Hopp over melkeproduktene og bruk andre fettkilder, som allerede foreslått. Ikke spis svin, bruk fisk, kylling, vilt og annet kjøtt. Det er vel ikke noe problem å hoppe over røde grønnsker heller, mye annet godt i den kategorien som ikke er rødt.
Kjenner flere som har hatt bedring av sin psoriasis med lavkarbo, så jeg synes absolutt du skulle gi dette en fair sjanse

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat