Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-12, 21:56   #5128
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Eddikkokt kylling???
Det høres ut som en spennende rett.

Ja! Jeg hadde aldri prøvd det hadde det ikke vært for at sambo ville Men altså: en stk kylling (hel og rå) kokes i 250ml hvitvinseddik, 1,5 spiseskje balsamicoeddik, vann til det dekker kyllingen, pepper, salt, noen rosmarinkvister, litt oregano og "ymse grønne krydderier som du har i skapet", en løk, en hvitløksbåt og en liten gulrot. kokes i ca 40-50 min Det var veldig godt, men vi lurer på hva italienerne bruker som tilbehør, for blomkålsris var IKKE en vinner til dette
...og ja. eddiken, krydderiet og grønnsakene skal koke opp og koke i ti min før du har i kyllingen og vannet.

I dag lagde vi lapskauskjøttsuppe (eller noe) på noe av krafta fra i går, ymse grønnsaker og høyrygg. Nam!

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo