Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-12, 09:45   #6
bbh87
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2012
bbh87 er på en erverdig vei

Sv: Trening på ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

hei!

man mååå ikke trene, men det er en fordel såklart! personlig så begynte jeg å trene etter at jeg hadde gått ned rundt 20 kg. jeg var ikke motivert før da. men så begynte jeg...rett og slett fordi jg følte meg så bra, og energien økte i takt med vektnedgangen. men sånn i ettertid så skulle jeg virkelig ønske at noen fortalte meg hvor mange flere fordeler det var å trene iforhold til å ikke gjøre det. jeg går blant annet fortere ned i vekt, energien øker, jg mister veldig mye vann i kroppen (jg har gått ned 3 skostørrelser!) jeg sover bedre og ikke minst: jeg har nesten ikke sykdom/betennelser i kroppen lenger. noe jg hadde slitt veldig med. jg gikk på penicilin kanskje en gang i måneden! nå så har jg ikke tatt penicilin på over ett år

men for å svare på det du spurte om (noe jg glemte i farta...)

jeg trener 3-4 dager i uka. alt fra 45 minutt til 2 klokketimer. jg prøver å bytte litt på det med tid.
jeg danser zumba, svømmer, øver på avspenning (yoga ol), går turer...
jeg holder meg til ketolysekuren hvis jg trener. det er så lett! og blodsukkeret er stabilt. men har jeg en daff og lat periode så merker jeg fort at jeg "sprekker" og spiser veldig mye feil. enten veldig mye erstatninger (sjokolade og sånn med maltitol) eller rett og slett masse karbohydrater. jeg tror det er gamle vaner som slår inn for min del. det er noe med sofa, tv og spising...

håper det var litt til hjelp

Takk og takk!! Det er så mye kjekkere å høre om personlige erfaringer enn bare "man bør...helst skal man..."

bbh87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat