Hei alle sammen Først, tusen takk for et fantastisk forum, jeg har hittil lest mye og kommer til å lese masse mer her Grunnen til at jeg poster denne posten er nettopp fordi linken jeg har inkludert har vært til super hjelp for meg. Nå har det seg sånn at jeg lar meg lure av alt fra BMI tall til påståtte kjendisvekter; jeg har liksom alltid trodd at man måtte veie under 60 tallet (er 164) for å se noenlunde slank ut. Jeg har i alle år vært fryktelig hard mot meg selv og ment at jeg var 'smellfeit' uansett hvor slank jeg var, og har egentlig aldri fullt forstått hvordan f.eks. 70 kg ser ut på en 164 cm's ramme/kropp. Denne linken er helt fantastisk som en 'reality check'. Du kan rett og slett taste inn vekt, høyde og 'shape' (epleformet, pæreformet osv) så får du opp en masser av bilder av kvinner (dessverre ikke menn) som ligger innenfor vekten og høyden du tastet inn. Det har gjort godt for sjela mi å se at kvinner som er langt utenfor 'de godkjente rammene' ser absolutt fantastiske ut, så jeg tenkte kanskje det ville være andre som kunne ha glede av det og www.mybodygallery.com