Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-12, 16:42   #1
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Knekkebrødlavkarbo

http://paljabekk.blogspot.com/2012/0...dlavkarbo.html

Sitat:

Sitat:

For mange som forsøker seg på lavkarbo blir kostholdet fort preget av knekkebrød eller andre lavkarboerstatninger for brødskiver. Knekkebrødlavkarbo er en type lavkarbo der man forsøker å holde på sine matvaner og forsøker å gjøre minst mulig endringer i kosthold og måltidsvaner. Knekkebrødlavkarbo oppstår ofte når de tradisjonelle kostrådene man har lært ikke viker for ny kunnskap. Resultatet er at man forsøker å følge alle rådene i en eller annen form - gjerne mindre karbohydrater, men også mindre mat og gjerne like mye plantefett, uten en total økning i fettinntaket og gjerne med en fortsatt frykt for, eller avholdenhet fra, mettet fett, rødt kjøtt, salt og andre matvarer som, i følge mange, bør begrenses.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat