Hjelp meg, høy vekt og aggressiv!
Hei, jeg har en historie med langvarig bruk av amfetamin og hasj. For over 1 år siden sluttet jeg da min kjære ble gravid, og har klart og holde meg clean og har blitt kvitt suget etter stoff. Men da jeg sluttet erstattet jeg suget etter stoff med mat. gikk opp 28 kg, hadde en veldig dårlig kost. Hadde noe i munnen hele tiden. Nå har jeg mindre sug for mat og klarer og spise litt mere sunt. Hadde vært herlig med en lav karbo diett hvis noen har? Men saken er det, når jeg spiser sunt, blir jeg super aggressiv også når jeg drikker alkohol. Jeg blir lett irritert av ingenting, og jeg vet selv at det er ingenting og bli irritert av. Fikk høre av noen at det kan ha med blodsukker og gjøre, så jeg testet det, fastet fra 10 om kvelden og tok prøve 11 på formiddagen. Fikk 6.4 på testen og det sa hun på lege labben var for høyt og jeg fikk en time til lege. Men dette er 1 uke til, og siden jeg er sjømann så vet jeg ikke om jeg kan gå til den time. Jeg tror når jeg spiser sunt blir jeg mer aggressiv og sliter med konsentrasjon, begge tilfellene er veldig ille. Men er ikke sikker på om det er når jeg spiser usunt eller når jeg spiser sunt at dette skjer med konsentrasjon og aggresjon. Min kone og mitt barn er dratt til svigerforeldrene nå siden jeg er så aggressiv, jeg har til og med skadet min kone. Og det er noe jeg aldri ville ha gjort, hater slike folk som gjør sånt og håper noen har noen svar for hva jeg kan gjøre for og bli kvitt dette. Jeg ble også veldig aggressiv når jeg sluttet på stoff, men dette gikk over etter noen måneder, så jeg tror ikke det har noe med dette å gjøre. Men det kom tilbake på en måte. Er vanskelig og forklare for hukommelsen er ikke den beste for og være ærlig. Håper dette er rett forum for disse spørsmålene. Er det noen fler ting jeg må svare på for og få hjelp så svarer jeg gjerne. Vær så snill noen, hjelp meg og få min familie tilbake! Takk
|