Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-12, 18:42   #304
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Jeg signerer Fedona! Jeg kjenner at dagen etter en heftig trening (heftig for meg i allefall ) trenger jeg en dag for å "ta meg igjen". Og dagen etter trening er det hardt å gå alle trappene opp til jobb Da har jeg vel gjort en hederlig innsats tenker jeg.

Sol, god bok, avslapning høres misunnelsesverdig deilig ut; jeg er tilbake til hverdagen med et brak og her blir jeg fram til påske. Fridagene gjorde veldig godt, men jeg kunne godt hatt et par til. Er ikke det et tegn på at en har hatt det bra det? Ser fram til påska jeg da, med bare veier (håpe-håpe-håpe), sol og masse lange turer. Hvis vær og føre er ok kanskje det er da jeg skal teste ut utholdenheten med gåturer opp til 20 km pr dag? Burde være mulig å gjennomføre? Må bare finne veier uten asfalt; det blir ikke aktuelt å ødelegge seg på hardt underlag. Regner ikke med at stiene i skogen er farbare uten ski eller brodder først på april?

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat