Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter
Opprinnelig lagt inn av maynard, her.
Når det er sagt, basere seg på andre sine oppskrifter eller ei, så er det jeg reagerer på "heksejakten" til enkelte her. Jeg synes det rett og slett er skammelig at voksne mennesker sitter å slenger ut påstander de ikke har fasit på (slik forlagsmannen sier; hva slags oppskrifter boka har, og hva slags kred hun gir til diverse i boka vet vi ikke), og gjør narr av både blogg, klestil og mentale evner til dama.
Denne hetsekulturen på nett synes jeg er totalt forferdelig.
Jeg kunne ikke være mer enig!
Denne tråden er vel det drøyeste jeg har lest her inne iløpet av de 2 årene jeg har vært på lavkarbo.no
Å baksnakke Fotballfrue på det groveste uten at hun har mulighet til å forsvare seg er lavmål! Hva er dette for et fjortissopplegg?
Om man har sansen for Fotballfrue og hennes blogg eller ikke, så kan man iallefall oppføre seg sånn noenlunde sivilisert!
Jeg har hatt stor glede av å titte innom på lavkarbo.no enten jeg har trengt tips eller oppskrifter, men nå fikk jeg en dårlig smak i munnen.
Denne tråden burde vært stengt eller aller helst slettet.
Til slutt vil jeg sitere Kardemommeloven:
Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil
-B.
|