Sv: Jeg lurer på om jeg er på riktig tankegang her ...
Takk for svar!!
Nei, jeg spiser ikke så veldig mye syns jeg... På diett.no ligger jeg ofte på 70 prosent fett, litt under 30 % protein og kanskje 3 % karbs... Og kaloriene ligger mellom 1500 og 2000....
Drikker 2-4 glass vin i uka, fest innimellom (kanskje hver 3. mnd) med annet lavkarbovennlig drikke (sider uten karber, vin, vodka).
Vanlig mat for meg er egg med smør (bacon 1 gang i uka kanskje-ikke mye) Nannas knekkebrød med pålegg, majones og agurk/paprika. Samme knekkebrød med ost i alle former...
Ren og riktig mat til middag, koteletter, fisk, kjøttdeig, biff, kylling. En sjelden gang sånne ferdiglass med tikkamasala.... Blomkål, brokkoli, salater etc. Smør og olje.. Har vært altfor sløv og fått i meg pepsi max-kanskje 1-1 1/2 liter i uka. Men pepsi max er helt borte denne uka som jeg prøver meg på streng induksjon 
Utskeielser har vært 3-4 ganger med kålerabistappe i jula, litt grillpølser og bittelitt speltlomper i vinterferien, noen atkinsbarer de siste mnd.... Kaker og rundstykker har jeg kun smakt 2-3 ganger ila det siste året.... Ev en sjelden gang på restaurant som jeg ikke har helt peil på hva de har hatt i sausen.... Aldri noe ris, pasta eller poteter 
|