Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-12, 20:47   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg lurer på om jeg er på riktig tankegang her ...

Ingenting i veien for å ta et par uker med induksjon, det gjør ingen skade, så lenge du trives og har det bra!
Mange som tar en liten "renseuke" med lite, men gode karbohydratkilder, helt ren mat og minimalt med meieriprodukter og sånn. Om det vil booste vektnedgangen din er helt umulig å si da dette virker til å være ganske individuelt, og det vil uansett mest sannsynlig gå langsomt med så få kilo du skal ned. For alt jeg vet har kroppen din allerede funnet sin idealvekt, for du er jo strengt tatt normalvektig, uten at jeg skal uttale meg om kroppssammensetningen din!

Om du følger Atkins, så ta gjerne også stigen etter to uker, sånn at du finner et trivselsnivå med hensyn til karbohydrater.

Ellers vil jeg si at smaken er som baken, og det viktigste er hva man selv trives med. En liten renserunde på to uker går dog fint for jevnt de fleste.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat