Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-12, 01:41   #30
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp meg, høy vekt og aggressiv!

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

I alle dager Carisma, er du seriøs her eller? her er det en ung mann med langvarig rusmisbruk bak seg som ønsker å få hjelp til å stagge aggresjonen sin. Han forteller at han har slått kona si, og at hun og barnet har flyttet fra han. Mener du PÅ ALVOR at et lavkarbokosthold vil være nok for han?????
Og mener du virkelig PÅ ALVOR at du kunne drept noen ved feil kosthold? Du forteller jo selv at du ikke er så flink med kostholdet, da spør jeg deg om det er trygt for deg å ta vare på ditt barn?
Men jeg tror heldigvis ikke at du mener alvor her, i beste fall er du bare veldig veldig korttenkt her. Kanskje du har hatt en dårlig matdag. Men uansett, vær litt forsiktig med hva du slenger fra deg her inne!

Er det ingen som leser det trådstarter skriver? Han opplever denne agressjonen etter at han kuttet junkfood til fordel for et sunnere kosthold. Ikke som en direkte følge av å kutte rusen, såvidt jeg kan lese gikk det mye greiere enn livsstilsomleggingen. Noe jeg vet mange har opplevd.
Forsøk på rotter har jo vist at de foretrekker sukker fremfor kokain, så det er ikke det minste rart. Og ja, jeg mener på alvor at med et lavkarbokosthold vil det bli lettere å ta de rette valgene, og å styre aggresjonen.
Noen blir lettere avhengig av ting enn andre, men er det noe som går igjen i brukererfaringene med lavkarbo så er det vel nettopp dette med å bli kvitt forskjellige avhengigheter!
.

Sist redigert av Carisma : 01-03-12 kl 23:00.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat