Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-05, 20:18   #1
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Når vekta ikke går ned... og det snart er jul

...skal man da tenke som så at det er like greit å kose seg litt frem mot jul og så starte opp igjen etter nyttår?

I en eller annen av alle de trådene jeg har vært innom og lest i i dag (husker ikke hvilken) så jeg at andre har vært inne på samme tanken, så tenkte vi kunne filosofere litt rundt dette.

Jeg har nå vært i ketose i flere uker uten å gå ned mer enn ett kilo - som forsvant i løpet av de tre første dagene! Etter det har det vært det samme kiloet på og av...

Jeg har ikke ork til å gå så grundig til verks nå at jeg veier matvarer og sånt - jeg trodde erfaringen min kunne være rettesnor god nok, og jeg har tross alt gått ned 15 kilo før. Men nå er det noe som ikke stemmer. Jeg må nok justere på kostholdet på et eller annet vis - med oppkarbing, økt fettinntak eller et eller annet. Men poenget er at jeg ikke er så veldig motivert for å bli ENDA flinkere enn jeg synes jeg har vært i det siste..... helst vil jeg vente til etter nyttår, det er liksom noe med et nytt år og blanke ark og alt det der da...

Men så vil jeg så gjerne under 80 kilo før nyttår!! (Veier 82.3 - 83.2 nå) Men det ser jo dårlig ut....

Skal jeg likegodt spise litt mandariner, en kransekakebit i ny og ne, og la være å styre med å få tak i molter til moltekremen i stedet for syltetøy, slike ting...? For det blir mye styr synes jeg, når jeg skal være på julebesøk hos familie allerede fra 13. desember, og skal pendle mellom mor og far med familier og begge steder må sørge for å kjøpe inn og lage maten min selv...

Stress er noe jeg skal unngå, nemlig...

Er det noen som har noen tips, råd eller tanker her? Gjerne egne frustrasjoner også

Sist redigert av Huldr : 27-11-05 kl 22:57.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat