Sv: Ketolyse - trening
Opprinnelig lagt inn av Mate, her.
Men det står også at; sitat: "Ettersom kroppen ikke mottar nevneverdige mengder karbohydrater i forbindelse med kuren, vil du ikke ha den normale evnen til maksimal fysisk utfoldelse. Det advares derfor sterkt mot energikrevende mosjon som aerobic, step og løping, da det kan medføre alvorlig utmattelse og ubehag."
Men ærlig talt tror jeg ikke det gjelder trening for oss vanlig dødelige; personlig bruker jeg crosstraineren mye, men selvsagt ikke på makspuls. Uansett bør du ikke starte altfor hardt; om man setter seg som mål å plutselig trene 5 dager i uka ender det fort med at man mister motet (personlig erfaring...). Tror ikke det er jogging/lett løping på løpemaskin han tenker på når han skriver om "løping" her, men det er nå min mening. 
Og jepp, går heller mer ned i vekt når man trener, det er min erfaring.
Uthevet: Dette stemmer ikke for meg, jeg får mer energi og mye mer å gå når jeg trener og er i ketose. Jeg kan trene hardt så lenge jeg føler for og blir ikke sliten som før.
Men får jeg i meg mer karber, enn jeg bruker en dag daa blir jeg slapp og sliten da...

|