Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-05, 21:02   #3
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Når vekta ikke går ned... og det snart er jul

Hei Chumpsy!

Har sett du har samme problem som meg ja... Har bare ikke kastet meg inn i den diskusjonen fordi jeg føler at det er så mye å sette seg inn i - OE, oppkarbing osv. Ang. det siste må man ihvertfall vite hva man gjør før man gjør det... Jeg er litt sånn "fort & gæli"-type av og til, og spiste litt ris her om kvelden bare for å teste. Det funka ihvertfall ikke! Har ikke gått ned - bare fått litt mer karbosug...

Mer fett ja... Har vel ikke noe problem med å legge til en del her hjemme, men hos familien blir det verre - jeg tør ikke spise så mye fett der, fordi de erfettfobikere... Det blir til at jeg heller litt olje over salaten i smug

Jeg har ikke gått ned noe særlig det siste året... har ligget på vedlikeholdsnivå, så jeg trodde det skulle bli lett match når jeg gikk i ketose igjen. Men dengang ei!

Spørsmålet er om julekosen er verdt ustabilt blodsukker og karbosug etter nyttår når man skal legge om igjen...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat