Tråd: Hudproblemer
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-12, 19:20   #5
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hudproblemer

Skulle tro det ville bli bedre , normaliseres, med tiden. Hormonbalansen forstyrres/reguleres når man begynner på lavkarbo har jeg lest her inne, mange får mens/syklus-forandringer. Enten hormonbetinget eller utrensnings-symptomer, tenker jeg det skyldes, eller skifte av hudpleieprodukt, selvsagt. Jeg har også ganske tørr hud, t-sone-hudtype, og er veldig fornøyd med a-vitaminkrem som jeg kjøper uten parfyme fra shopping4net.com til ca 100 spenn + frakt på 40 kr. Jeg bruker den på de ømfintelige hendene mine også, som ingen kremer reparerer om vinteren unntatt denne tykke fine kremen.

når det er sagt kan det tenkes at det er noe du spiser som du ikke tåler så godt, tomat, nøtter , ost eller noe? Kan teste ut det kanskje?