Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-12, 21:41   #308
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

God kveld! Du har en underlig måte å trene på Cyan; å sparke i sykkelen er ikke riktig måte; jeg for min del bruker sykkelen til den treningsformen som kalles ¨å tørke støv...
Albatross; jeg samler vann sammen med deg! Du imponerer Jojomesteren med å ha gått så langt på ski i løpet av noen få dager. Kom deg ut på de bare veiene nå og kom i gang med vanlige gåturer. Ta med gåstaver så får du mye av den samme treningen som ved skigåing.

Uka her har vært hektisk i matveien kan en si med jobbreise og hotellmiddager. Jeg spiser for mye altså, og går med en følelse av å alltid være stappmett. Ubehagelig er det også. Og når du får servert tre måltid om dagen, så spiser man litt mer enn normalt - og så er det mye god mat.Og vin... Ikke enkelt for oss som liker maten .... og vinen... Jeg har veiing på programmet i morgen, og vet hva jeg var da jeg reiste. Så får vi se om det har vært en økning.... Det er i så fall kun magen som er fylt opp, og ikke fettet som er tilbake. Har ikke ført i diett.no de siste dagene heller, ingen vits når alt blir på øyemål føler jeg. Så har det ikke blitt trening heller, det rekker jeg nesten aldri på reiser siden vi har så lange dager. Hadde store - og da mener jeg store - planer om å gjøre styrketreningsøvelser før leggetid + når jeg stod opp. Og ble det noe av tankene....nei, ikke annet enn dårlig samvittighet. Nå skal jeg lage matpakke til i morgen, og så tenker jeg å trene etter jobb og så blir det helg. Fordi jeg fortjener det God kveld alle sammen!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat