Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-12, 22:42   #64
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Hjelp meg, høy vekt og aggressiv!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Blir man litt sint innimellom, så kan man godt teste ut lavkarbo, for å se om det hjelper. Er man voldsom mot kona så skaffer man seg skikkelig hjelp, også prøver man lavkarbo i tillegg og ser om det bedrer situasjonen enda mer.

Profesjonell hjelp er nødvendig, men utilstrekkelig dersom man ikke har et oppriktig ønske om å endre seg.
Å prøve kostomlegging kan være også å prøve bokstavelig talt alt og hva som helst for å endre seg.
Dette er jo ikke i motsetning til hva nellie sier, men en livsstilsendring på mat og drikke også demonstrerer en vilje til å gjøre endringer hos seg selv.
Mange snakker høyt og gjerne om at alt skal være annerledes og at sånn skulle det vært og det vil aldri skje igjen og jeg ble jo så provosert. Men faktiske endringer er det lenger mellom.

Ingen kan si om dama noensinne vil komme tilbake, selv med all verdens anstrengelser. Men alle kan vokse og bli bedre mennesker for sin egen skyld. Og sine barns skyld. Om det så er med riktig hjelp eller riktig mat eller begge deler.

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat