Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-12, 19:29   #13
Klara
Seniormedlem

Klara sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Hjelp, jeg spiser alt for lite!

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

sliter med det motsatte jeg.. bare i sausen min så får jeg jo et halvt dagsforbruk omtrent, hehe Fløtesaus passer til mye rart og er ganske mye fett og energi.. Samme med feite oster..

Oj, raus med sausen? Fløtesaus er godt, da! Ost også!

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

For all del, jeg blir også kvalm av feil ting om morgenen. Jeg tenkte bare kalorimessig hva som tar mest plass i magen uten å gi særlig næring, fiber teller jo ikke som næring..

Ser den, og er helt enig. Det er ikke magen min

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Selv synes jeg det var så problematisk å finne noe passende og spise til frokost at jeg sluttet med det. Jeg spiser lunsj kl. 11 og det går HELT fint Da er jeg sulten og spiser mye mat. Nå er du litt høyere og litt tynnere enn meg så du vil kanskje bli sulten tidligere - men jeg synes du skal vente med å spise til kroppen vil ha ordentlig mat

Det høres jo greit ut! Det er sannelig vanskelig å finne riktig frokost, men det må til for meg. Skal ikke så mye til, og da blir jeg klar for en god lunch