Sv: "Administrere" partners lavkarbo?
*Sukk* Jeg har faktisk samme problemet ennå, nå spiser vi (igjen) streng lavkarbo, og jeg må fremdeles fortelle ham at NEI du kan ikke spise Nannah's knekkebrød uten noenting på, fortrinnsvis mye fett og noe proteiner(og du må kjenne på kroppen om du kan spise de i det hele tatt..!), og NEI, du kan ikke bare hive innpå en proteinshake som frokost, hvor er fettet?
Pluss det at når jeg har lagd middag med kjøtt OG grønnsaker/salat så må han faktisk både forsyne seg med OG spise de fuckings grønnsakene......
Han er allergisk mot bøker har jeg lært, så det blir uansett opp til meg å lære han om hva han kan spise og ikke, men når han ikke er i stand til å lese en forbanna innholdsfortegnelse en gang (allergisk mot bokstaver klynga sammen i form av ord også har jeg skjønt) så føler jeg liksom at jeg ikke får gjort noe, og ikke minst at jeg ikke VIL gjøre noe, siden han er stor gutt og kan for helvete ta ansvar for sitt eget kosthold og helse.... Og samtidig bryr jeg meg om han og vil ikke bare sitte og se på at han spiser seg stor og sykere..
AAARGH..!

|