Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-12, 15:12   #9
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går småsulten rundt hele tiden

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Frukt kan gi sug ja.

Men jeg reagerer på at du kompenserer sult med et ekstremt vanninntak? ( det er slik jeg oppfatter det du skriver)

Kanskje du burde spise mer mat?

Veldig vanskelig å si når du ikke skriver hva/hvor mye du spiser.

Ketolyse er jo innen for LCHF. Da lurer jeg på hvilke endringer du har gjort i kosten etter du kutta ketolyse.

Hm, jeg spiser nok ikke så altfor mye annerledes, men jeg har blitt mye mer bevisst på kaloriinntak. På ketolyse brydde jeg meg ikke om mengdene, bare at jeg spiste meg mett 2-3 ganger om dagen.

Jeg spiser proteiner til hvert måltid, 200-300gram rent kjøtt. Karbonadedeig, kyllingfilet, bacon(ikke 300gram bacon på ett måltid asså) er det som det går mest av.
Alltid masse grønnsaker, paprika, brokkoli, løk, isbergsalat har jeg hver dag. Noen ganger blir det squash, tomat og gulrot hvis jeg føler meg vill.

Desverre synes jeg det er vanskelig å spise 60karbo bare fra grønnsaker, så jeg kan fort finne på å spise en frukt eller to i løpet av en dag. Ett eple og en pære er noe jeg kan spise i løpet av en dag. Trener HVER dag da, tre dager i uka trener jeg to ganger om dagen.

Er fortsatt ganske ny utenfor ketolysekuren, har bare spist sånn her to uker. Kan hende jeg bare burde legge all kaloritelling bak meg.

Som i dag f.eks da.

Frokost 200gram karbonadedeig, 100gram isberg, 100 gram brokkoli, 50 gram grønn paprika, 30 gram revet norvegia. Ville ha mer proteiner enn fett iom dette ble inntatt 20min etter trening.

Lunsj: 3 egg stekt sammen i røre, 130gram bacon.

Middagen blir: 250gram karbonadedeig, 100gram brokkoli, 400gram hakkedetomater(vommfyll, mye er vel vann), 1,5dl fløte da jeg er litt på fettunderskudd i dag etter frokosten, isbergsalat igjen(som regel det jeg får plass til å tallerken, 50-100gram).

Så blir det vel påfyll med nøtter og frukt for gjenværende karbomangel.
For de som ikke har sett min tullete klaging på det før må jeg være over et visst karboinntak for å ikke få utslett. Derfor vil jeg ikke under 60karbo om dagen.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat