Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-12, 17:26   #13
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går småsulten rundt hele tiden

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

En sånn første tanke som slår meg er at du spiser altfor lite mat. Du trener HVER dag, flere dager trener du to ganger om dagen. Ikke rart du er sulten Svært mye protein, og ikke så veldig mye fett. Hva ligger du på i kaloriinntak - siden du nå teller?

Øk heller på med gode fettkilder som cocosa, udo's, fet fisk (laks, makrell, sild), avokado og ikke bare fløte.

Siden du ønsker og ligge høyere på kh-inntaket, velg rotgrønnsaker, bønner og linser - deretter kan du prøve deg på fullkornspasta og naturris mm i mindre mengder. Jeg ville heller prøvd det et par uker enn frukt, jeg får sykt sug etter å ha spist frukt, selv om jeg egentlig er mett etter tidligere inntak av mat. Hvis du tåler det, kan du fint spise en grovbrødskive eller to, jfr Lutz er 1 vanlig brødskive ca 12 g karbohydrater.

Har du sett litt på fordelingen av næringsstoffer? Opptil ca 72 g kh pr dag trenger du ikke nødvendigvis og være strikt på fettet. Hvor mye proteiner spiser du i snitt pr dag? Det er viktig med proteiner for musklene etter trening, men er du ikke veldig overvektig, må kroppen få nok fett og hente energi fra også.

(Ber om unnskyldning for at jeg ikke har lest meg tilbake for å finne mer info om situasjonen din )

Skal me sjå. Jeg ligger på rundt 150-160g protein om dagen. Nesten 2gram per kg kroppsvekt. Har vurdert å skru opp til 3gram siden jeg trener så mye, men det må gå utover fettet da.. :| Eventuelt ha et mye høyere kaloriinntak.
Men jeg skal prøve å unngå frukt et par uker og bare få karboene fra grønnsaker/belgfrukter med mye karbo, evt litt nøtter også.

Kaloriinntaket mitt er 2300ish vanlige dager med en økt, må noen ganger til med et ekstra måltid på dager med dobbel trening..så da blir det 2600kcal og har spisedag på lørdager med ca 3000kcal(fra ekstra måltid, ikke noe drittmat).

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat