Sv: Går småsulten rundt hele tiden
Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.
Tja. Siden jeg ikke har hatt utslettet siden jeg la over til mer karbo så har jeg ingen nye bilder, men har et bilde her på forumet..rødere og feitere enn nå 
http://forum.lavkarbo.no/attachment....5&d=1324394536
Må være logget inn for å se det.
Hadde noe på underarmer og overside av håndflaten, de prikkene/vablene var betraktelig mindre.
De på overkroppen ble mye flatere og sammensatte fordi jeg trodde det hjalp å bruke fuktighetskrem og kortison, før jeg innså at dette kom når jeg var i ketose. Altså, det hjelper absolutt ikke å smøre det. Kortisonen kan lindre kløen da 
During induction, the first phase of the four-phase Atkins Diet, participants limit carb consumption to 20 grams per day. Once the body consumes its carb, or glycogen, reserves in about two days, it switches to metabolizing fat for fuel, according to Atkins' principles. In his book "Dr. Atkins' New Diet Revolution," Atkins writes that dieters can expect to lose several pounds of fat, plus some water weight, during induction. As fat breaks down, fat-soluble substances stored within might be released suddenly into the bloodstream, provoking the release of histamines if the dieter has a sensitivity to those substances. Histamine release is an allergic reaction that can result in skin swelling, such as hives -- raised, red, itchy areas of inflammation.
Takk for svar, Ketoseprinsen.
Det jeg har er kun på den ene håndflaten, men mindre rødt og litt mindre nupper. Men kom dette med en gang du startet? Har spist ketogent/lchf siden midten av desember, men dette utslettet meldte seg ikke før nå for en uke siden. Har også hatt litt kramper i den ene leggen den siste uken, og leser på artikkelen du linker til at dette også kan være en bieffekt på induksjon. Kan ikke tro at jeg ikke har kommet i ketose før nå. Og nå har jeg i tillegg gått over til psmf for en periode på to uker, som betyr mer karbs....
|