Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-12, 20:24   #1
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sjokolade ... Litt forvirret ...

Jeg ble overtalt på en helsebutikk til å kjøpe en sjokolade fra Plamil. Det står No added sugar chocolate, cocoa 72% på den. Made with Xylitol.

På baksiden står det at ingrediensene er:
Kakaomasse
Kakaosmør
Xylitol
Emulagator
Solsikke lecihtin.

Det står at det er 41,4 kh pr 100g. Men hun dama i helebutikken sa at dette var ikke karbohydrater som påvirket blodsukkeret eller at de telte med... Er noe av dette sukkeralkoholer? Står også at det er 0,4g sucrose.

Noen som vet noe om denne sjokoladen? Den var veldig god,(!!!) så jeg håper den er lovlig... Har nå spist noen biter, men det holder lenge...

Setter pris på tilbakemelding... Noen som kan noe om dette?

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat