Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-12, 21:13   #4850
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så godt å høre at hverdagen din fungerer så bra, Pruttis! Kanskje er 60% stilling det perfekte for deg da! Og ansvar for den skjønne lille vovsen gir sikker masse positivitet i hverdagen din også, tenker jeg

Veldig fint å høre at du er igang igjen med lavkarbo. Håper motivasjonen holder seg oppe! Jeg tror det er helt riktig av deg å ikke fokusere på vekta. Klærne dine vil uansett fortelle deg at du går nedover, og det vektstresset kan fort bli en tvangstrøye. Fokuser heller på å spise slik at du føler deg bra hele tiden!

Jeg kjenner nå hvor mye mer avslappet forhold jeg har til den vekta, veier meg bare en gang eller to i måneden, ikke noe stress med det.. Spiser bare hele tiden det jeg vet er riktig for meg og prøver å få til variasjon i hverdagen og lavkarbo alternativer som fungerer til "fest". Tror jeg ligger i hovedsak ett sted mellom 20 og 50 g kh om dagen, litt varierende fra dag til dag alt etter hvor mye nøtter, frø og bær jeg har den dagen. Tror dette er det perfekte vedlikeholdsnivået for meg, i alle fall holder kroppen seg helt stabil på det, går hverken opp eller ned.

Storgleder meg til Cubatur, drar litt før påske og blir borte i 2 uker. Dansing dag og natt i 2 uker, kan ikke tenke meg noe bedre Vi som er danseinstruktører skal også ha et spesialopplegg på opplæring med masse privattimer med profesjonelle dansere, så jeg ser veldig fram til å få et skikkelig "dansepåfyll"

Er den noen flere som er innom her av og til???? Hadde vært koselig om dere ga lyd fra dere i så fall, veldig kjekt med en oppdatering på hvordan det går med dere

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat