Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter
Opprinnelig lagt inn av janmesi, her.
Vi er alltid på jakt etter nye forfattere og prosjekter. Jeg er aktiv på denne tråden fordi jeg er sjokkert over enkelte av kommentarene her, og tar vårt bokprosjekt og min forfatter i forsvar. Jeg hadde faktisk aldri trodd at jeg hadde måttet gjøre det, HER.
Jeg vet ikke, men kan tenke meg at enkelte ikke liker konseptet rosablogger generelt. Det er ikke min greie, iallfall, jeg finner det ekstremt materialistisk. MEN jeg har ikke noe problem med at andre liker det, og jeg tror ikke noe på at fotballfruen ikke er smart, som noen har hevdet her i tråden. Jeg tror tvertimot at hun har et meget bra forretningstalent, noe bloggen vitner sterkt om. Jeg tror også at boka vil selge bra i målgruppen, selv om den ikke inkluderer meg.
Hvis du vil ha flere tips om bøker, så kunne jeg tenke meg lavkarbobok for småbarnsforeldre. "Barn i balanse" finnes jo, men det er bare den såvidt jeg vet. Gjerne mange praktiske tips og enkle løsninger for sunn mat til hele familien, som barn spiser i praksis og ikke bare i ønskedrømmen, og som ikke tar allverden med tid på hverdagene.
Vi har funnet en del løsninger, men tar gjerne flere tips. For eksempel tar jeg ofte tyrkisk yoghurt i et beger med skrukork kvelden før minstejenta skal i barnehagen, og legger litt frosne bær på toppen. Setter det i kjøleskapet til neste dag, hele greia tar få sekunder, og så får hun noe annet enn fruktyoghurt som inneholder nesten like mye sukker som sjokoladepudding. Så ja, istedet for at vi må finne opp mange slike hjul hele tida, tar jeg gjerne en samling av dem i en bok.
|