Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-12, 09:51   #22
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert ... ifølge diett.no har jeg fått i meg nesten 60 g kh i dag

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Dette er way out of line. Dama ber om kostråd, hun kommer ikke med et argument om at hun mener hun har krav på barn!!

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Helt unødvendig, Carisma! Og forøvrig den mest irriterende uttalelsen jeg vet ifb med ufrivillig barnløshet.

Mulig, men det er et tema jeg kjenner litt for godt fra alle vinkler. Uansett, poenget mitt er at det mentale spiller minst like stor rolle som det fysiske, og at man kanskje må åpne opp og gi seg selv litt slack, og være åpen for at livet ikke alltid blir som man har tenkt. Uten at det betyr at man skal gi opp, eller ikke gjøre det beste ut av situasjonen.
Forøvrig vil jeg igjen nevne det med å ta cocosa som jeg nevnte over. Flere har påpekt at de var flinke med det en periode da de ble gravide et annet sted hvor jeg skrev om min overraskende graviditet.