Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-05, 22:59   #35
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Når vekta ikke går ned... og det snart er jul

Scilla: Sjekk forumet denne tråden er lagt i Hvis temaet ikke var av allmenn interesse så hadde det kansje passet bedre i en dagbok?

Jeg for min del synes temaet er veldig relevant for alle nå når vi går inn i julehøytiden, og temaet fortjener belysning fra flere sider, kropper og situasjoner. Alle svarende som har komt vitner om det samme. Jeg viser igjen til hvilket forum tråden ligger i.

For å utdype det jeg skrev i innlegget mitt over, så opplever jeg at det er lettere å moderer seg fra jul til nyttår hvis en ikke har småspist litt i adventstiden. For meg gjør alle de små (i seg selv kansje litt ubetydlelige) sidesprangene at søtbehovet blir større, og at jeg overspiser søtt når jeg gir meg selv lov. Da begår jeg også lettere de fetende kombinasjonene som Skaldeman sikter til. Jeg har altså mindre lyst på søtt hvis jeg er flink fram mot jul, og det er lettere å styre unna dårlige valg. Hilsen en Karbojunkie