Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-12, 13:33   #1119
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Lite tips: Drops-garnet Cotton light skal relanseres. Derfor selges nå restlageret ut med 40 % rabatt
Det er 50 % bomull og 50 % akryl. Kanskje det kan være noe ?

Forstår ikke hvorfor jeg ikke har sett det garnet før, jeg har jo vært på garnstudio flere ganger Tusen takk, nå husker jeg på det til neste prosjekt - har mange planlagt i hodet alt.
For etter alle tilbakemeldinger og titting på nettet så endte jeg med 3 tråds merino - fra abuelita(pickles).
Atså garantert mulesingfritt, men mye tynnere pinner (3) og varmere garn enn jeg så for meg. Men tror på at fasongen holder. Så jeg melder meg vel om ca 2 år tenker jeg Jeg er ikke verdens raskeste.
Fargevalget ble rødt(rose), jeg går mye med svart og fikk lyst på noe annerledes.
Men med ovenfra og ned raglan som Photo foreslo så slipper jeg monteringsproblemer. Og jeg har valget om å lage genser om det ikke blir så fint med kjole som jeg tror. Uten å måtte rekke opp alt.
Garn og pinner er på vei i posten
Bruker litt tid til å finne ut hva jeg vil, setter veldig pris på å få tenke høyt her og at så mange har hjulpet meg

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat