Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-05, 00:47   #5
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvor man kjøper hva

Opprinnelig lagt inn av nøtta

det som er så trist er at på helsekosten her jeg bor er de som jobber der så sure , men nå har det begynt ei ny ei og hu er kjempe koselig når jeg kommer inn spør hu om det er noe jeg lurer på *sukk*

Også mens jeg betaler pleier hun og si sånn ja det er veldig bra du unngår hvete, det er egentlig ingen mennesker som tåler det ! også sier hun at hvis det ikke smaker godt kan jeg bare bytte det .... åh hun er sååå koselig kanskje jeg skal gi henne en julegave som en lite hint til de andre som jobber der .... også er jeg vel det man kan kalle extra fast kunde med mitt kosthold

Hehe du skulle bodd her, der jeg jobbet fikk vi diplom for beste service blandt alle butikkene i hele senteret (over 100 butikker...).
Jeg fikk ofte ting av kundene, har fått en svær bukett med 10 røde roser av en kunde, skåler, konfekt, osv. Savner jobben litt da... :sukk:
Hadde alltid laaange samtaler med mange kunder... Kom liksom alltid i snakk med dem. Særlig om kosthold og slikt.