Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-12, 09:37   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Går OPP i vekt?!

Opprinnelig lagt inn av Nivanna, her.

Er nesten midt i en syklus, så mensen er det nok ikke.. Jeg brukte ikke diett.no forrige gang heller, og ketolyseboka legger jo heller ikke opp til noen spesiell næringsfordeling? Kan såklart legge inn, men noe av grunnen til at jeg spiser ketolyse er at jeg ikke takler det å veie all maten jeg spiser! Tar det litt på øyemål og erfaring, og er det noe jeg ikke er helt sikker på/nye matvarer veier jeg og sjekker det ut.

Det er jo det som er så greit med ketolyse, ha kontroll på karbohydratene, fett og protein er det bare om å gjøre å få i seg nok av

Klarte fint både melkeprodukter og søtningstoffer forrige gang, men prøver holde meg unna søtningsstoffene denne gangen.. Jeg tror jeg skal prøve å spise litt mer fett, og så får tiden vise..

Midt i syklusen kan tyde på eggløsning. Det er mange som får vektøkning da også

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat