Hei. Bruk Diett.no for å se at du hva du får i deg om dagene. Husk at om du ønsker å gå ned i vekt eller holde vekten du har spiller kcalinntaket en stor rolle (selv om mange hevder at de ikke teller kcalorier på LCHF ) På diett.no ser du om du har rett mengde fett, proteiner og karbo. Du skriver at du spier en god del brød....brød er det lurt å kutte ut om vekta øker. Det kan hende at du får for mye karbo og for mye kcal og at du derfor går opp i vekt. Jeg var også i den villfarelsen at jeg kunne spise hva som helst , bare det var lite karbo. Etter to uker med vektOPPGANG leste jeg på lena Beatrice sine sider og fant ut at diett.no måtte brukes. Jeg fikk litt sjokk når jeg så hvor mange kcal jeg hadde i meg i løpet av en dag ( jeg er flink til å lage bounty og mye annen lavkarbogodt ) Nå har jeg strammet inn på dette. Passet på å ha 75 % fett pr. dag og guess what: På fire dager er alle kiloene spm rant på AV igjen og jeg har stø kurs NEDOVER! Jeg har gått ned 5 kilo på 5 uker og satser nå på å ha jevn nedgang frem mot sommeren. Metallsmak i munnen tyder på ketose, så dette går unna vil jeg tro Lykke til