Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-12, 10:28   #6
LineMyk
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 4
LineMyk er på en erverdig vei

Sv: Noen som vil gi en nykommer noen tips?

Åååh, blir bare dårligere og dårligere, hele tiden vondt i magen, er sur, og har den ekleste, slappeste, mest kvapsete kroppen jeg har sett på lenge... Jeg har aldri sett så dårlig ut. Mulig jeg ikke har så mange ekstra kilo, men ser virkelig slapp og dissen ut... Regner med det er vann? Hadde det ok i 2 dager da jeg startet, men nå er det ti dager med å ha det kjipt (har plutselig begynt å gråte to ganger denne uken over "ingenting" og har det vanligvis veldig psykisk bra) og å gå opp i vekt. (bare 0'5 kilo, men likevel)

Tenkte over det med intoleranse, men skjønner ikke hvorfor den skal slå ut nå? Og hvorfor jeg ikke mister vannet? "Alle" mister vann og noen kilo i starten... Spiser ikke veldig mye salt, og mindre enn før jeg begynte lavkarbo. Hadde to uker sist desember jeg spiste litt mindre karber, ikke ekstremt og mistet to kilo vann. Men nå som jeg gjør det "ordentlig" går det helt til helvete.. Kan det være en ide å spise flere karber enn jeg gjør nå? Vanlig norsk kosthold, men uten hvitt mel og "opplagt" sukker? (godteri) Så på atkins og det er aaaalt for komplisert for meg. Nivåer og platåer og innføringer blir for mye styr for min hverdag. (vet dere er trett av nybegynnere som klager over disse tingene, men har lest mange av nybegynnerlinkene og synes de er litt for generelle)


AåååÅh, har det dritt, HJELP

LineMyk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vet ikke ennå.... Svar med sitat